Ik heb woensdag 8 Juni een OV fiets gehuurd in Nijmegen bij het centraal station. Vervolgens is de sleutel gebroken en heb ik de sleutel dus niet kunnen inleveren de volgende ochtend maar de fiets wel. De medewerker bij de fietsenstalling heeft mij instructies gegeven om contact op te nemen met de klantenservice om aan te geven dat ik hem wel heb ingeleverd en dat dus de kosten van de huur meteen op stop moeten worden gezet omdat ik hem maar 1 dag gehuurd heb. Vervolgens wordt er een groot bedrag afgeschreven en krijg ik mails met dat ik de fiets langer dan 3 dagen heb en er dus een €5 euro toeslag bij komt per dag. Ik heb de klantenservice op heel veel manieren proberen te contacten, eerst via email (zoals de medewerker bij de fietsenstalling mij aangegeven heeft) toen via de NS chat en daarna ook via Twitter en bij geeneen van deze heb ik reactie gekregen. Er wordt nog steeds een bedrag bij geteld per dag. Ik krijg niemand van NS te pakken maar wil natuurlijk zo snel mogelijk dat dir stopt en dat mijn geld terug wordt overgemaakt. Ik hoop dat ik hier nog wat kans heb op deze manier…
Beste antwoord door Tomas NS
Bekijk origineel