OV-fiets wel ingeleverd, maar krijg e-mails dat dit niet het geval is

  • 1 October 2014
  • 53 reacties
  • 4437 Bekeken


Toon eerste bericht

53 reacties

Hallo Jonathan88, welkom op de NS Community.

 

Goed dat je al met de klantenservice contact hebt opgenomen! In de meeste gevallen is er verder niets aan de hand. Enkel als de fiets niet staat waar je hem hebt ingeleverd, dan krijg je daar binnen 6 weken bericht van. Als je de fiets verder normaal hebt ingeleverd, dan zie ik verder geen reden om je zorgen te maken. Doordat de collega de rit afsluit, wordt het tarief automatisch aangepast naar tot hoe lang je de fiets hebt gehuurd.

Hi Madelief. Welkom op de Community!

Vervelend dat je toch bericht krijgt over de fiets terwijl je deze niet meer in je bezit hebt. Ik wil je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen de rit dan voor je afsluiten. Daarna zal er op de locatie worden gekeken of de fiets daadwerkelijk aanwezig is (wellicht zelfs alweer is verhuurd). 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Drie dagen geleden mijn fiets ingeleverd op Vleuten NS en vervolgens nu een mail dat ik vanaf nu 5 euro per dag betaal. 

Reageer