beantwoord

Gevonden voorwerp toegestuurd dat niet van mij is

  • 3 October 2022
  • 4 reacties
  • 156 Bekeken

Ik had een tasje laten staan in de trein. Ik heb een melding gemaakt en het tasje is teruggestuurd. Er zat echter een verassing in de tas: een toilettas met inhoud (tandenborstel etc) dat niet van mij is…

Moet ik die gewoon inleveren bij de NS kantoor bij mij om de hoek, of moet ik het terugsturen.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 3 October 2022, 18:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou het gewoon afgeven bij de servicebalie van station in jouw buurt of waar je toevallig komt.

Goedemiddag Mhooimeijer en welkom bij de NS Community.

Wat vreemd dat je meer hebt ontvangen dan wat je bent kwijtgeraakt. Je kunt eventueel telefonisch contact op nemen met onze verloren voorwerpen afdeling om te overleggen wat in dit geval de beste optie is. Ik weet niet zeker of je het kunt terugsturen en zo ja naar welk specifieke adres het dan zou moeten.

Alternatief is inderdaad om het af te geven bij een servicebalie, zoals MoDe al suggereert. Dat zou ik willen adviseren.

Dag,

ik heb iets dergelijks meegemaakt. In de trein mijn handschoenen vergeten. Ik kreeg een melding dat ik deze kon ophalen bij de servicebalie. Daar ben ik geweest, maar de gevonden handschoenen waren niet van mij! Ik heb ze dus niet meegenomen. Nu krijg ik een paar dagen later een mail dat ik ze kan laten opsturen. Dat hoeft dus niet.

Hoe geef ik dit door? Op de mail reageren gaat niet.

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's je verder helpen.

Reageer