beantwoord

Prijstijd Deal alleen voor gekozen trein, of alle daluren?

  • 1 May 2024
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Hallo, ik vroeg me af waarom er staat aangegeven als je een ticket wilt kopen waarbij de NS Prijstijd Deal mogelijk dat je hiermee de gehele dag op het gekozen traject kunt reizen in de daluren. Dit terwijl ik niet voor alle treinen in de daluren Prijs Tijd korting zie staan op dezelfde dag. Ook zie ik dat de hoogtes van de kortingen op dezelfde dag kunnen verschillen?

Mijn vraag is dus. Als ik een kaartje koop met NS Prijstijd Deal korting, dan is deze toch de hele dag geldig in alle daluren? Dan hoef ik toch niet perse de trein te pakken op de tijd die ik heb aangeklikt?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 1 May 2024, 15:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Paka1987,

Volgens de voorwaarden is het inderdaad tijdens de hele daluren op de betreffende dag geldig.

Dat er toch verschillende kortingen voor dezelfde dag worden gegeven is dan natuurlijk vreemd. Maar dat was bij de vorige actie "NS Voordeel” precies zo. De voorwaarden van NS-acties zijn wel vaker euhm, onlogisch.

Hoi Paka1987,

Volgens de voorwaarden is het inderdaad tijdens de hele daluren op de betreffende dag geldig.

Dat er toch verschillende kortingen voor dezelfde dag worden gegeven is dan natuurlijk vreemd. Maar dat was bij de vorige actie "NS Voordeel” precies zo. De voorwaarden van NS-acties zijn wel vaker euhm, onlogisch.

Dank je wel voor je antwoord. Ik vond het ook al een beetje vreemd. Gewoon een trein met de hoogste korting uitzoeken dus, en dan is ie heel de dag geldig in de daluren. Ik zag dat er vaak er geen korting stond aangegeven bij treinen na 22:00. Fijn om te weten dat ik toch van de korting gebruik kan maken na een concert.

Ook dit is dus weer een halfbakken product van NS Marketing. Wat maken ze er daar een puinhoop van.

Reageer