beantwoord

Waarom is de omschrijving op mijn bankrekening zo onduidelijk?

  • 27 April 2024
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Ik gebruik mijn iPhone om in- en uit te checken. Op mijn bankrekening zie ik nadien alleen maar onbegrijpelijke codes in de omschrijving staan . Ik zou graag zien dat ik van A naar B ben gereisd. Waarom ontbreekt deze informatie?

icon

Beste antwoord door Melissa NS 27 April 2024, 15:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5

Op de website van ovpay kan je de details opvragen: https://zelfregelen.ovpay.nl/reisoverzicht

Waarom dat niet gewoon in de omschrijving van de incasso staat? Misschien is daar niet genoeg ruimte voor.

Goedemiddag Willemt, Welkom op de NS Community!

De code die begint met NLOV is het referentienummer van jouw OV-Pay betaling. Als je dit referentienummer samen met het bedrag invult op de website van OV-Pay kan je jouw reisgeschiedenis terug zien.

Het is niet mogelijk om jouw reisgegevens in de omschrijving van jouw afschrijving te zetten omdat een OV-Pay afschrijving uit meerdere in- en uitcheck momenten kan bestaan bij verschillende vervoerders. OVpay zelf regelen.

Badge +3

Ik gebruik mijn iPhone om in- en uit te checken.

Welkom bij de NS Community.

Je probleem heeft niets met de NS te maken, dus regel het gerust via https://zelfregelen.ovpay.nl/reisoverzicht

Oh, @Melissa NS zei het al, dubbel goed advies dus 😅

Goedemiddag Willemt, Welkom op de NS Community!

De code die begint met NLOV is het referentienummer van jouw OV-Pay betaling. Als je dit referentienummer samen met het bedrag invult op de website van OV-Pay kan je jouw reisgeschiedenis terug zien.

Het is niet mogelijk om jouw reisgegevens in de omschrijving van jouw afschrijving te zetten omdat een OV-Pay afschrijving uit meerdere in- en uitcheck momenten kan bestaan bij verschillende vervoerders. OVpay zelf regelen.

Dank je wel, Melissa.

Reageer