Sticky

Even kennismaken..

  • 5 February 2014
  • 578 reacties
  • 61435 Bekeken


Toon eerste bericht

578 reacties

Welkom op ons NS Serviceforum Patrick! Hopelijk verlopen je treinreizen (meestal) naar wens. Heb je feedback voor ons of wil je je mengen in een discussie? Be my guest!
Hebben 65 plus ouderen nog recht op korting bij NS?
Nee je krijgt niet automatisch korting nadat je de leeftijd van 65 bent gepasseerd. Wel kan je een Dal Voordeel abonnement aanschaffen en voor 24,50 extra kan je 7 keuzedagen toevoegen.
Nee je krijgt niet automatisch korting nadat je de leeftijd van 65 bent gepasseerd. Wel kan je een Dal Voordeel abonnement aanschaffen en voor 24,50 extra kan je 7 keuzedagen toevoegen.
Bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +4
Hebben 65 plus ouderen nog recht op korting bij NS?

Als u veel reist, kan een Weekendvrijabonnement voor 20 euro of een Dalvrijabonnement voor 42 euro een alternatief zijn. Dit zijn echter prijzen per maand. Een Dalvoordeelabonnement is op dit moment te koop voor €29 euro en voor €24,50 extra heeft u zeven keuzedagen. Dus voor €53,50 heeft u een jaar lang korting in de daluren en zeven vrije reisdagen.
Hebben 65 plus ouderen nog recht op korting bij NS?

Als u veel reist, kan een Weekendvrijabonnement voor 20 euro of een Dalvrijabonnement voor 42 euro een alternatief zijn. Dit zijn echter prijzen per maand. Een Dalvoordeelabonnement is op dit moment te koop voor €29 euro en voor €24,50 extra heeft u zeven keuzedagen. Dus voor €53,50 heeft u een jaar lang korting in de daluren en zeven vrije reisdagen.
Hebben 65 plus ouderen nog recht op korting bij NS?

Als u veel reist, kan een Weekendvrijabonnement voor 20 euro of een Dalvrijabonnement voor 42 euro een alternatief zijn. Dit zijn echter prijzen per maand. Een Dalvoordeelabonnement is op dit moment te koop voor €29 euro en voor €24,50 extra heeft u zeven keuzedagen. Dus voor €53,50 heeft u een jaar lang korting in de kdaluren en zeven vrije reisdagen.

Kan ik de verlenging van mijn voordeelurenabonnement dat 4 aug. ingaat ook nu alvast kopen voor €29.-?
Ik heb al een voordeelurenabonnement. Kan ik de verlenging ook nu alvast kope voor de aanbiedingsprijs van €29._?
Je kan daarvoor het beste contact opnemen met onze klantenservice Gerda Urban-Hartog, verder wil ik hier even kwijt dat dit topic in het leven is geroepen om met elkaar kennis te maken.
Je kan daarvoor het beste contact opnemen met onze klantenservice Gerda Urban-Hartog, verder wil ik hier even kwijt dat dit topic in het leven is geroepen om met elkaar kennis te maken.
Ik ben Gerda Urban-Hartog en reis zo nu en dan op mijn voordeelurenabonnement. Daarom stelde ik mijn vraag over de actie voordeelurenkaart. Is dit voldoende voor u ter kennismaking?
Hallo mijn naam is ben ik ga regelmatig met de trein en ik hoop hier antwoord te krijgen op mijn als ik diepe
Hoi Ben, en van harte welkom op het forum!
betaling gelukt van e-ticket voor meereis reis en nu komt het e-ticket niet
Hallo Ik kan geen e-ticket kopen op, dit topic is bedoeld om kennis te maken met elkaar. Als je een vraag hebt dan kun je daarvoor zelf een apart topic openen met je vraag. Wanneer je een e-ticket niet ontvangt en je hebt het vandaag/nu nodig dan kun je het beste even telefonisch contact opnemen via 030-7515155. Mocht je wat meer tijd hebben dan kun je ook via een van deze kanalen contact opnemen.
Reputatie 7
Badge +4
Als het ook niet in uw junkbox is of komt binnen een uur, dan kunt u het beste Klantenservice even bellen, 030-7515155. Uw vraag hoort op een andere plek in dit forum, te weten 'Overige producten'.
Goedemiddag, mijn naam is Ria en ik woon in Wormer.
Als ik met de trein reis is dat in bijna alle gevallen samen met mijn man.
Vandaar dat ik een voordeelurenabonnement heb genomen, dan reizen wij samen met 40% korting.
Helaas hebben we niet veel aan de keuzedagen omdat we 's zomers vier maanden in het buitenland zitten en op die manier niet alle keuzedagen kunnen gebruiken.

Wellicht tot ziens in de trein!

Ria.
Hoi Ria, en van harte welkom op het forum!

Wat gezellig dat jullie samen reizen, en goed om te lezen dat je Samenreiskorting gebruikt. Dat scheelt flink in de kosten.

Voel je vrij om vragen te stellen of zelfs te beantwoorden. Hopelijk tot snel!
Hoi Ria, en van harte welkom op het forum!

Wat gezellig dat jullie samen reizen, en goed om te lezen dat je Samenreiskorting gebruikt. Dat scheelt flink in de kosten.

Voel je vrij om vragen te stellen of zelfs te beantwoorden. Hopelijk tot snel!


Dag Sivan.

Wij hebben de volgende vraag:

Mijn vrouw heeft onlangs bericht van TLS ontvangen dat haar OV-chipkaart vernieuwd moest worden.
Ik heb daarop via de PC volgens de aanwijzingen op de brief alle gegevens ingevuld.
Nu krijgen we via de post van de NS een brief met als onderwerp "Uw nieuwe persoonlijke OV-chipkaart" met de nieuwe kaart er op vastgeplakt.
Ook haar abonnement is er naar wat wij begrijpen al op geplaatst.
Nu hebben wij ook op dit forum gelezen dat de NS ingeval van de verlenging van een Ov-chipkaart met daaraan een NS abonnement gekoppeld voor de kosten daarvan staat.
Vraag is nu hoe gaan wij die 7,50 Euro terug vragen?
Het nieuwe kaartnummer is *******

Met vriendelijke groeten,
T.Visser
Als je al een abonnement had heb je hier inderdaad recht op. Normaal zou je dan een gratis kaart moeten ontvangen. Je kunt het beste even contact opnemen met: 030-7515155. Onze medewerkers kunnen checken voor je of je recht hebt gehad op een gratis kaart.
Als je al een abonnement had heb je hier inderdaad recht op. Normaal zou je dan een gratis kaart moeten ontvangen. Je kunt het beste even contact opnemen met: 030-7515155. Onze medewerkers kunnen checken voor je of je recht hebt gehad op een gratis kaart.

Ik heb zojuist met een collega gebeld Yvonne, er is volgens mij nog steeds onduidelijkheid over de procedure.
Zij zei eerst dat ik dat met TLS had moeten regelen bij de aanvraag, maar dat gaat niet, als je niet eerst betaalt kom je niet verder met de aanvraag.
Vervolgens heb ik uitgelegd wat U mij geantwoord had, zij is toen navraag gaan doen en kwam terug met de mededeling dat zij de gegevens op zou nemen en het bedrag wordt terug gestort.
Eind goed al goed, bedankt voor de bemiddeling.

Groeten,

T Visser.
Ah, super goed! Fijn dat het is opgelost 😃
Hallo. Na de zoveelste chagrijnervaring toch maar eens lid van dit forum geworden, wie weet helpt t. Ik reis bijna dagelijks Zuidhorn-Utrecht heen heen en weer en verder door het land. Jarenlang met dal-korting, nu ns business Card
Ik ben Koen, reis regelmatig met de trein (zeker elke dinsdag )met de trein, ook nationaal en internationaal al vele plaatsen bezocht.
Dag Jennfrie en Koen, beiden welkom op het forum!

@Jennfrie, ik hoop met je mee dat jouw ervaring met NS en jouw kaart erop vooruit gaat dankzij het forum. En laat het ons vooral weten als je een vraag of opmerking hebt.
@Koen: leuk! Voel je vrij om je ervaringen met ons te delen.
Hallo allemaal,

Ik ben Marcel en reis regelmatig met de trein van Arnhem door het hele land. Mooie en gezellige plaatsen bezoeken en dan is de trein natuurlijk een heerlijk vervoermiddel. Ik hoop interessante onderwerpen te lezen en daar mijn voordeel mee te doen, natuurlijk ook delen.

Reageer