Home

Even kennismaken..

• Chiel NSChiel NS
    Moderator
    Reacties: 420

25 maart 2017, 12:53

Fijn dat je ons gevonden hebt op het forum Marcel 61, nogmaals welkom!

Ik hoop dat je mooie acties of reizen tegenkomt zodat je nog meer plezier uit treinreizen kan halen!
  • MatthijsLeeuw

Je kunt hier zien hoeveel waardering MatthijsLeeuw heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 2

29 maart 2017, 11:51

Ik zie niet hoe je een nieuwe vraag kan stellen. dus ik reageer hier. Zondag wil ik gratis reizen met het boekenweekgeschenk. Hoe kom ik dan door het poortje.

Groet
    Matthijs
  • Loes
    NS Hoofdconducteur
    Reacties: 5324

29 maart 2017, 11:58

Hoi Matthijs, dat kan bij Stel je Vraag of bij het subforum waar de vraag thuishoort.
    Als het goed is, wordt er een code meegeleverd, zoals op een e-ticket waarmee u door de poortjes kunt. Veel plezier.
  • MatthijsLeeuw

Je kunt hier zien hoeveel waardering MatthijsLeeuw heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 2

29 maart 2017, 15:18

Loes schreef:

Hoi Matthijs, dat kan bij Stel je Vraag of bij het subforum waar de vraag thuishoort.
    Als het goed is, wordt er een code meegeleverd, zoals op een e-ticket waarmee u door de poortjes kunt. Veel plezier.

Als ik beter gekeken had, had ik gezien dat op pg. 96 uitgelegd wordt hoe het moet. Niettemin bedankt voor het antwoord

groet
    Matthijs
  • Dinolog

Je kunt hier zien hoeveel waardering Dinolog heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

19 april 2017, 12:33

Reis eigenlijk weinig met de trein.
    Meer eigenlijk omdat wanneer ik dat doe af en toe vragen en/of opmerkingen heb over het reizen per trein
    en het gebruik/(niet/ingewikkeld) verkrijgen van speciale kaartjes.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)