beantwoord

geld betaald zonder e-ticket

  • 30 April 2024
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Goedemiddag,   We hebben vandaag treintickets gekocht op Jullie website, maar we kregen de e tickets niet te zien we  hebben we de app ge-update en is de e-tickets nog steeds niet zichtbaar. Doordat dit is gebeurd moest ik helaas mijn afspraak bij de dokter afzeggen en moet ik nu extra administratiekosten betalen voor het annuleren van de afspraak.  Wat moet ik doen voor de ongeluk?

 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 30 April 2024, 17:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De tickets worden per mail gestuurd en kun je dan in de app laden. Je kunt voor de ongeopende tickets telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. De extra kosten vanwege annuleren afspraak worden niet door NS vergoed.

Reputatie 6

Goedemiddag Dongdong. Welkom bij de NS Community.

Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice over de e-tickets. Misschien is het nog mogelijk om dit te vergoeden, maar dit kan ik je niet beloven. Ik kan je helaas nu al wel zegen dat we geen extra kosten vergoeden.

Reageer