beantwoord

correctietarief

  • 12 September 2023
  • 54 reacties
  • 1257 Bekeken


Toon eerste bericht

54 reacties

100% een glitch dus.

Want waarom zou ik boven mijn reactie op @Thom ook nog een (niet ter zake doende) quote uit een latere reactie van @Tijdvoor zetten?

Achteraf ‘top quoten’ (een quote bovenaan toevoegen) lukt ook niet zomaar, anders dan het gehele bericht opnieuw op te stellen.

Volgens mij heb je mijn reactie niet goed begrepen. Ik geef aan dat je ook informatie kan opvragen kan bij justis. Het was maar een tip. Zij hebben ook wat te zeggen over boa's. Omdat de discussie hier over een correctietarief/boete gaat is de link relevant. Daarnaast geef ik mijn inziens voldoende duidelijk aan dat het off topic is en dat ik me verbaas over het feit dat die quote er staat rekening houdend met de tijd. Dat je het persoonlijk opvat en mijn reactie niet ter zake doende noemt lijkt mij niet de bedoeling Robert.

Badge +3

Ik vat het helemaal niet persoonlijk op en zeg alleen maar dat ik ook niet begrijp hoe die qoute boven een eerdere reactie van mij terecht is gekomen.

Mijn reactie had qua inhoud namelijk niets met die quote te maken, dus daarom niet ter zake.

Overigens vind ik dat de laatste pakweg 15 reacties hierover wel weg mogen, want het is duidelijk een glitch (of toch een foutje van mij?) geweest en we hebben al privé contact gehad. De moderators hebben ook geen verklaring dus vingertje wijzen is niet nodig.

Op 18 April heb ik per ongeluk twee keer ingecheckt, oftewel in en uitgecheckt.  Er is toen een correctietarief gerekend van EUR 12 (vanwege kortingsabonnement), maar nu heb ik een bericht gekregen van NS dat ik nog een correctietarief krijg voord die dag voor reizen zonder geldig bewijs voor EUR 50.   Hoe corrigeer ik dit?  Het is duidelijk van de in- en uit-check gegevens wat er fout is gegaan. 

Reputatie 7
Badge +1

@HansPiet Helaas heeft NS geblunderd met deze mail, Staan vandaag al meerdere klachten hierover op dit forum. 

zie ook:

 

 

Even afwachten of die € 50,00 ook daadwerkelijk op de factuur verschijnt. NS doet helaas niet aan correctiemails blijkbaar. Dat vind ik wel ontzettend slecht. 

Reageer